Öppna förskolan

2011-11-02, kl 13:18:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Idag drar vi ner till öpna förskolan som vanligt på onsdagar, det tycker barnen om. Är helt slut i hela kroppen och det är nog Jonny med, både Harley och Jadie härjade runt som fasen ända till sex i morse. Uppe på det hade jag även ett gallstensanfall och jag kan konstatera att tabletterna jag fick inte alls var så bra som jag hoppades, visst lindrade dom lite men anfallet höll på i ca tre timmar och gjorde så pass ont att jag knappt kunde röra mig ändå. Det är ingen bra kombination det här med gallstensanfall och barn.

Bäst vi skyndar oss nu, öppna förskolan har redan börjat men allt går verkligen i snigelfart här hemma idag.


Kommentarer
Från: A.L

svar' va härligt :) jo det är toppen

2011-11-02, kl 14:47:47
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<