Det här kommer bli en fantastisk dag

2011-11-23, kl 10:18:18 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Bara sara

Är det inte så att tänker man positivt så blir det positivt, försöker för allt jag är värd att tänka positivt men har lite svårt för det just nu. Satt uppe till fyra inatt med skoluppgifterna och mailade sen in dom, upptäcker strax efter det att uppgifterna jag gjort inte stämmer då det fanns nya uppdaterade uppgifter på skolans hemsida som gäller nu istället.

Kom äntligen i säng vid halv fem i morse men innan jag hunnit somna vaknar Harley och vägrar somna om, han bökade och stökade och var klarvaken fram till klockan var strax efter sex och efter det fick jag äntligen sova. Halv åtta ringde klockan och det var dags att gå upp igen, väcka flickorna och Harley och göra oss iordning. Jag hade möte på skolan halv nio och det är samma tid flickorna ska vara på dagis, så Jonny fick köra mig och Harley till skolan och sen lämna av flickorna. Hade planeringsmöte inför nästa termin och fick snällt be min lärare radera mina uppgifter som jag skickat in så jag kan rätta till dom, efter det blev det en tur till mitt paket utlämningsställe.

Har fortfarande inte fått nått medelande om att mitt paket kommit fram men enligt sändaren har det funnits på mitt utlämningsställe sedan den 18:e, men nej ingenting fanns där så jag fick ringa dhl och be om hjälp. Bemöts av en sur jävel som inte svarar på mina frågor och säger att jag fått fel nummer av sändaren, så nu får vi se om det rätta numret kommer och om dhl lämnat mitt paket på rätt ställe eller om jag ska ringa och skälla på dom.

Nu blir det storstäd och efter det pluggande med en kompis, klockan två är det dags att gå på "psykutvärdering" på bvc som jag så fint kallar det för att se att jag mår bra efter förlossningen (aningen sent kan jag tycka när jag jämför med när jag fick frågorna med flickorna). Sen blir det fika hos en annan kompis och efter det blir det att parkera arslet hemma och jag gissar på att jag däckar på soffan lagom till att greys börjar så jag missar det viktigaste på hela veckan *suckar högt för mig själv och önskar att åtminstone nått kunde bli rätt idag*


Kommentarer
Från: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23, kl 10:22:09
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Från: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Tack :D Ska läsa lite senare idag, spännande med 3 :) kram

2011-11-23, kl 10:47:04
URL: http://endenise.se
Från: Hanna

Vill tipsa dig om artic root. Omdu känner dig stessad och orkeslös och lite nere. Funkar jätte bra. Värt att prova om man känner att man måste orka mer eller vara mer skärpt. typ plugga :)

2011-11-23, kl 12:49:25
Från: Emma

Å fy vilken dag

2011-11-23, kl 17:50:17
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Från: melinda - mamma till Nova

Sv: åh tack så jätte mycket! länk kommer självklart upp så fort tävlingen är avslutad :)

2011-11-23, kl 18:36:41
URL: http://melindajohansson.myshowroom.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<