Norrköping

2011-05-01, kl 12:18:03 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

En helt underbar dag i Norrköping och jag hade banne mig kunnat åka dit idag igen men det är ju inte Jonny så sugen på, träffade kusin en stund som tatuerade på mässan så det blev till att tjöta lite med honom. Sen gick jag och förälskade mig i en annan, det behöver vi ju inte tala om för Jonny. Killen som piercade mig, helt fantastisk person. I think im in love! Nej men ärligt nu, han kan verkligen sitt jobb och han hade en så härlig och avslappnad personlighet. Min puls slog i hundranittio när vi skulle in i piercing rummet men så fort vi började prata blev jag lugn som en filbunke, det är faktiskt inte alla piercare som fixar sånt där vissa trissar nästan upp en mer. I vilket fall som helst kommer jag numera göra alla mina piercings på federal i Linköping, har inte hittat någon bra piercare här i jönköping (nu har jag ju inte träffat alla) så en bilresa på en timme är lätt värt det. Speciellt eftersom varenda kotte i deras "team" verkar vara helt otroligt söta, duktiga och fantastiska.

kusin

min fantastiska piercare

Jonny och Putte är lite trötta på att vänta på mig och Johanna haha

Johanna gjorde en skit snygg medusa

Tog en liten bild på min pärla idag innan jag plåstrade om den igen


Kommentarer
Från: Åsa

Är det en piercing?? Hur gör man den?jättenyfiken

2011-05-03, kl 12:48:48
URL: http://www.poppikock.blogspot.com
Från: Åsa

Tack för hjälpen! Det är verkligen jättesnyggt!!=)

2011-05-03, kl 15:11:21
URL: http://www.poppikock.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<