Paket i massor!

2011-03-11, kl 18:50:36 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt


Å så spännande när det kommer massa paket, jag vet faktiskt inte ens vad det är för paket. Det ena är nog lite kläder från tradera och det andra tror jag faktiskt är en vinst som ska skickas vidare då vinnare fortfarande inte fått hem det, känner mig jätte dum att det dröjt så länge men sponsoren bestämde sig plötsligt för att skicka vinsten till mig istället för till vinnaren.

 Men vad är det i det sista paketet? Fick ett jätte roligt mail från Cim igår att jag vunnit en ring hos henne men inte kan det vara den alla redan? Jag fick ju reda på vinsten så sent som igår bara, spännande spännande måste nog springa upp och hämta paket innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<