Ibland undrar jag vad doktorn gett mig för piller egentligen

2011-03-24, kl 19:49:20 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Gravid med Harley

Läkemedlet används mot spänningar och ångest vid nervösa besvär, alkoholmissbruk och beroende av narkotiska medel. Sömnrubbningar och svår oro. Som lugnande medel före operation och tandingrepp. Rörelsesjuka, till exempel sjösjuka. Hudklåda och allergier. Yrsel och Illamående.

Mina små piller hjälper visst mot mycket dom, tur att dom hjälper mot mitt illamående iaf men ett tag började jag faktiskt undra vad jag fått utskrivet egentligen. Dom är förresten till för att göra mig lite piggare nu med eftersom jag är så förbannat trött hela tiden, den punkten misslyckas dom faktiskt på för jag är fortfarande lika trött men så länge dom hjälper mot illamåendet så är jag nöjd. Men mår du dåligt på något sätt så har jag ju lite mirakel piller här hemma som tydligen hjälper mot det mesta.


Kommentarer
Från: Caroline L

Vad heter medicinen?

2011-03-24, kl 22:38:37
Från: Emma

Är det lergigan eller?

2011-03-25, kl 09:18:38
URL: http://emmaoez.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Lergigan comp

2011-03-25, kl 18:35:12
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<