Barnvakt

2011-03-25, kl 19:21:53 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Tänkte jag skulle se om vi kunde få tag på barnvakt någon dag nu i veckan så jag kan åka till ullared, Jonny är väl inte jätte taggad direkt men han går med på att åka till ullared för min skull. Så nu återstår bara att fixa barnvakt för jag tror inte barnen uppskattar varken resan dit eller att trängas med så mycket folk där inne, sen måste jag höra med pappa om vi kan stjäla bilen över dagen med.

Det enda jag faktiskt fixat än så länge det är en gps som söta Michlo lånar ut så vi hittar dit haha, nu är det dags för jobbet igen...


Kommentarer
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Skickar du upp dom hit så tar jag gladeligen hand om dom under tiden ni är på Ullared! Frågan är om det är värt för er att åka hit innan :P

GPS hade ni också kunnat låna här, haha, Gekås är redan inställt på den, hihi! :P

2011-03-26, kl 00:44:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<