Arbetsnarkoman, javisst!

2011-03-30, kl 13:55:31 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

På tisdag och onsdag nästa vecka ska jag gå brevid för att kunna börja på mitt tredje jobb, japp ni läste rätt mitt tredje! Så är det när folk nästan aldrig är sjuka och man vill få lite extra pengar, blir många tanter och gubbar att hålla reda på sen. Ska bli kul att se hur dom jobbar på det nya stället med för på dom två ställen jag jobbar just nu är det helt olika på, men det märker jag nästa vecka. Gött iaf om det blir lite extra tider nu.

Life is great!


Kommentarer
Från: Gaymasen

Du får klubba ner någon i personalen så du får fler timmar ^^



Och jo det är mig Bokkei målar av. :)

2011-03-30, kl 16:00:07
URL: http://gaymasen.se
Från: Caroline L

Ni kommer ju att få råd med rena rama värstingbilen:) Hur blev det med skolan egentligen? Fick du till någon bra lösning?

2011-03-30, kl 22:00:02
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Haha nej det kommer vi verkligen inte, är ju inte så mycket tider på dom andra ställena nu så då kände jag att om jag börjar på ett ställe till så kanske jag kommer upp i det vi behöver för att leva :)



Skolan har jag bestämt att ta det lungt med, var där idag och hämtade några rättade uppgifter och bokade en tid för prov. Det har fått ligga lite på is nu när jag varit så trött och mått så illa men nu är det dags att ta tag i det igen, men jag kommer läsa sakta istället eftersom jag ändå kommer vara mammaledig sen och ha all tid i världen på mig. sen under mammaledigheten kommer jag ha min praktik och då tar svärmor över 30dagar föräldraledighet så Jonny kan jobba och jag kan göra min praktik så allt löser sig prima nu :D

2011-03-30, kl 22:12:03
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<