Hur ska vi klara av att ha det såhär ända tills på måndag?

2011-06-17, kl 19:14:33 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2011

Just nu pumpar vi Jadie full av gluten för att provet ska ge så bra resultat som möjligt men dethär fungerar inte, Jadie har jätte ont i magen och bara skriker. Hemskt att se sin lilla älskling såhär, men det gör mig bara ännu mer säker på att det är just gluten det handlar om. Snart är det dags för mig att gå till jobbet med men jag vill verkligen inte lämna min lilla älskling när hon mår såhär...


Kommentarer
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Provokationer är obehagliga. Man borde kunna ha "dagvård" med sådana. Man kommer på morgonen, provocerar och slutar provocera/åker hem sen, med personal som kan bevittna. Iaf när det gäller barn under skolålder (som kan ha svårt att tala om vad de upplever och det är svårt att tala med dem)

2011-06-17, kl 19:56:33
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Från: Jonna!

Ja tror att om hon har gluten så visar det nog sig ändå även om du ger henne extra gluten eller inte! Usch stackars lilla gumman, då får krama om henne ifrån oss..

2011-06-17, kl 23:29:12
URL: http://johannablomberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<