Drömmar

2011-07-15, kl 15:46:30 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jag har sovit så himla dåligt och det beror på en dröm som kom tillbaka varje gång jag somnade, ni får inte skratta åt mig nu! Det var spindlar överallt och dom attackerade mig hela tiden, jag är inte ens rädd för spindlar men dom här jävlarna var stora som katter. Okej lite kan ni få skratta då men fan va jobbigt det var att vakna helt panikslagen flera gånger och veta att spindlarna jag drömmer om inte ens finns, nej fy det var mindre roligt. Förhoppningsvis får jag sova i morgon iaf och nu ska jag försöka göra något vettigt här hemma.


Kommentarer
Från: Caroline

Hu då! Att samma dröm kom tillbaka fler gånger dessutom:(

2011-07-15, kl 18:33:16
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Ja det var verkligen jätte jobbigt man brukar ju kunna skaka av sig dom annars, brukar aldrig komma ihåg vad jag drömmer bortsett från när jag är gravid men då brukar jag ju drömma om bebisen och allt som rör det och inte stora läskiga spindlar.

2011-07-15, kl 19:02:34
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<