Det gick så bra hos morfar att jag knappt fick med mig några barn hem

2011-07-23, kl 18:52:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

När Bella fick syn på mig och Jonny viftade hon bara bort oss med en sur liten min. Åk hem igen sa hon till oss för hon skulle minsan stanna hos sin morfar haha, dom hade varit en vända i stadsparken och kollat på bebis pollen igen. Köpt lördagsgodis och åkt båt i pappas vardagsrum, jag förstår fatkistk att det är roligare att stanna där då.

Nästa gång ska kidsen åka traktor så nu har dom något att se fram emot, nu ska jag mysa lite med familjen innan jag åker till jobbet igen. Bara två nätter kvar innan jag är ledig, inte för att det är mycket ledigt när det bara är en natt men skönt ändå.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<