Då kör karusellen igång igen

2011-07-10, kl 19:03:11 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Ikväll är det jobb som gäller igen, härligt att jobba men i morgon är barnens första dag på det sommar öppna dagiset. Undrar hur det går att lämna dom på ett helt nytt ställe, speciellt nu när dom bara går två dagar i veckan. Måste kännas jätte lustigt för barnen att bara gå två dagar i veckan och nu blir det även på ett nytt ställe helt plötsligt men men det är som det är, nu ska jag packa min jobb väska så jag önskar er andra en underbar kväll.


Kommentarer
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på våra irish twins]

Nu hänger jag inte med riktigt, är det bara för att det är semester eller har de fått byta dagis pga nollorna som håller på å krånglar med er? kramar

2011-07-10, kl 21:38:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Tant otto

Det ordnar sig nog Sara ...barn är anpassningsbara...och så har de ju varandra.



Ha en bra jobbnatt

kram CARINA

2011-07-10, kl 22:55:02
URL: http://pomerans.wordpress.com
Från: Caroline

De får väl vara i samma grupp iaf så de har varandra?

2011-07-10, kl 22:56:53
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Caroline: Ja som tur är så är dom på samma avdelning men personalen skulle bestå mest av vikarier så jag hoppas bara det är någon pedagog dom känner igen från sitt dagis med.

2011-07-11, kl 01:13:03
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<