BB-väskan

2011-07-26, kl 09:04:53 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Gravid med Harley

Så var det dags att packa den där väskan igen, det är lustigt att även om det är tredje gången som den ska packas så har jag fortfarande noll koll på vad som ska ner i den. Är lite sugen på att hämta alla bebiskläder och tvätta och vika men det får vänta några veckor till tror jag, men lite smått är väl lika bra att börja packa redan nu. Om ni har några tips på vad som ska ner i väskan som jag helt glömt bort på min lista så får ni gärna hojta till.

Småplock
√Amningsnapp
√Amningspump
√Amningsinlägg
√Flaska
√Napp
√Ersättning
Tidningar
Laptop
√Festis/Mer
Snacks
√Pennor
√Blodstatus tjofräs papper
Videokamera
Kamera
Babyskydd (ja det kommer ju givetvis inte ligga i väskan men med måste det)

Mamma
√Mjukisbyxor *2
Tofflor
√Munktröja
√Linne/Tunika *2
√Tandborste
√Tandkräm
√Hårborste
√Mjukgörande kräm
√Amningsbh

Pyret
√Body *3
√Byxor*2
√Strumpor
√Mössa
√Overall
√Pyjamas
Täcke

Pappa
√Mjukisbyxor
√T-shirt
√Munktröja
√Kalsonger
√Tandborste

Har bockat för det som redan är nerpackat sen är det väl tänkt att resten packas lite då och då, samtidigt som det inte alls är långt kvar nu så är det ju faktiskt flera veckor så det är ju ingen idé att stressa.


Kommentarer
Från: maria

glöm inte att lägga i en rulle med mjuuuuuukt toapapper. det på sjukan är ju som sandpapper.

2011-07-26, kl 09:15:57
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Från: Anna

Jösses börjar du planera detta redan nu... skulle du inte ha barn i mitten av oktober???

2011-07-26, kl 11:06:58
Från: Beatrice, mamma till skrutten Robin

kameran måste man ju ha med :)

2011-07-26, kl 14:40:33
URL: http://beabofink.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Anna: Jo 15:e oktober men jag står helst inte och packar samtidigt som jag ska skynda mig in till förlossningen, känns bäst om de är klart redan innan och sen packar jag ju lite då och då så det lär ju inte vara klart på länge.

2011-07-26, kl 19:41:11
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<