Provet gick åt helvete

2011-01-28, kl 16:03:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Det stod helt still där inne och jag märkte att jag läst på helt fel saker, när jag gick fram för att lämna in provet var tårarna på väg på mig men jag bet ihop och frågade när jag kunde göra omprov för det gick helt åt helvete. Min lärare var snäll och rättade provet på en gång och frågade mig lite saker muntligt som jag givetvis svarade rätt på, hon undrade varför jag inte skrivit ner det direkt på provet och jag sa som det var att det hade varit en körig morgon med kidsen och att det blev tvärstopp när jag skulle skriva. Hon märkte ju att jag kunde på det jag skrivit och på de frågor jag svarade muntligt på så det blev ta mig fan ett g på provet ändå.

Godkänt känns så jävla bra med tanke på att jag var säker på ett IG men på tisdag är det dags för del 2 på provet och då ska jag ta mig fan kunna svara på allt och lite till så i helgen blir det plugg till max här hemma, måste ju kamma hem ett VG på det provet om jag ska få det på hela kursen.


Kommentarer
Från: Jeanette

stackare! Jag kan trösta dig med att det tyvärr är ganska normalt, 20% har det du har och det kallas med svenska ord för provångest. Ofta kan de med provångest mycket mer än de som inte har det. Skönt att din lärare var klok nog att låta dig göra det muntligt.

2011-01-28, kl 20:05:56
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<