Exotisk planka

2011-01-06, kl 09:00:50 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Ja iaf i mini format, vi tog lite smått och gott av det vi hade hemma igår kväll. Smidigt gott och nyttigt, vår exotiska planka innehöll
*kalkon
*Skinka
*Passionsfrukt
*Annanas
*Brie ost
*Sharon

Härligt avslut på kvällen även om det var långt ifrån den bästa dagen i mitt liv, natten har däremot varit värre. Vaknat flera gånger och vid fem var det inte ens någon idé att försöka somna om, har städat sen dess (inte hela tiden då) och det börjar se riktigt skapligt ut nu.

Jag saknar dig min ängel, jag har vaknat flera gånger inatt med tårar rinnandes nerför min kind. Du var så underbar och även om tårarna rinner så de skulle kunna fylla en ocean så finner jag ro i att du har det bättre nu. Du får sova och slipper kämpa så.

Chili & min älskade Sandy


Kommentarer
Från: Anonym

Vi får ses snart =) puss <3

2011-01-06, kl 16:13:09
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Åååååh, vad gott! Blev grymt sugen på lite exotisk frukt nu! Både gott och nyttigt, mums!

2011-01-12, kl 16:35:51
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<