Åh så trött jag är nu

2011-01-14, kl 23:44:05 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Borde ju vara uppe någon timme till så jag kan sova länge i morgon eftersom det är jobb i morgon natt men det vet i fasen om jag orkar det, är så sjukt trött just nu så jag hade kunnat somna stående. Butch kommer säkert vara vaken halva natten med för han har redan sovit i flera timmar nu, han blev lite ledsen innan för han fick inte bita i Jadies byxorså han bestämde sig för att sova istället. Nehepp ett sista natta bloss och en natta kiss för Butch och sen får det nog bli sängen ändå.

Mumsig kyckling i lergryta fick det bli till mat innan ifall någon undrar


Kommentarer
Från: carrå - mamma till Isabella

Det såg gott ut!

2011-01-15, kl 11:22:39
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<