Idag har jag nanat gott

2011-02-23, kl 15:01:20 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Det blev bara 4-5 timmars sömn efter jobbet men åh så gott jag sov, igår var det värre. Sov inte alls bra och är förvånad över hur respektlösa vissa är över att man jobbar natt. Har jag jobbat så ringer man inte till mig hela dagen, jag skiter faktiskt i om gud sänt ner självaste jesus till jorden (inte för jag tror på någon av dom men u get the point!). Det rör mig inte i ryggen, när jag har jobbat så behöver jag sova men eftersom vissa inte kan respektera detta så ska jag börja skriva ner vartenda jävla samtal jag får utav sånna som vet att jag jobbat, sen jävlar kommer jag ha roligt på mina jobbnätter och ringa precis så många samtal som andra ringt till mig.

Tror inte det uppskattas men är det det som krävs för att folk ska fatta så visst då får det bli så, inatt var jag helt slut på jobbet och visste knappt vad jag hette tack vare den dåliga sömnen igår och det har jag enbart de som ringde alla samtal till mig igår att tacka för. En hint: Svarar jag inte dom tio första gångerna ni ringer så sover jag!


Kommentarer
Från: Sandra - Mamma till Arvid

Hur ska du orka jobba nu när du är gravid igen? När du redan sover lite åh dåligt...

2011-02-23, kl 15:03:41
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag orkar väl på precis samma sätt som jag alltid orkat, min kropp har liksom vant sig vid att sova lite eftersom jag gjort det i flera år nu. Det går när man väl är där och vissa nätter tar jag igen mig, sover jag dåligt i två veckor så kommer helt plötsligt en natt då jag sover i tolv timmar sen sover jag dåligt och lite i två veckor till. Det jämnar nog ut sig på så sätt och skulle det bli för jobbigt så går det säkert lösa på annat sätt, har faktiskt aldrig hört att någon inte jobbat bara för dom sover dåligt och är gravida.

2011-02-23, kl 15:36:20
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Sandra - mamma till Arvid

sv: okej :). kanske bara för jag var såå sjukt trött när jag va gravid och sov 10-12 tim/natt åh sen ändå nån timme direkt efter jobbet.

Men alla är vi olika =).

Guu va avis jag är på att ni ska ha en lite till. Längtar tills de är vår tur igen :D

2011-02-23, kl 17:03:00
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Med Jadie var jag sjukt trött men det var ju för att jag hade så ont hela tiden, är livrädd för foglossningar igen men jag hoppas verkligen det inte blir så illa som sist och förhoppningsvis inga alls :)

2011-02-23, kl 18:55:46
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Michelle

Förlåt :(

2011-02-23, kl 21:06:09
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Lauritsanne

Brilliant site. Cheers.

2011-09-14, kl 12:38:58
URL: http://lauritsanne.bloghy.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<