Underbara älskade små trollungar

2011-12-12, kl 08:57:12 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Luciafirandet på dagis var så otroligt fint, men jag är fortfarande besviken på hur dom hade planerat eftersom vi inte kunde se bådas. Det är ju inte mycket att göra åt ändå men det hade känns bättre att få se bådas första gånger, Jadie han jag se två minuter innan jag sprang in och filmade Bella. Så om en liten stund ska jag och Jonny sätta oss och titta på varsin filmkamera så vi får se vad vi missat, härliga söta små trollungar. Nästan så man vill gråta lite bara för det var så fint, ska se om jag kan blurra lite ansikten sen och lägga upp bilderna här på bloggen med.


Kommentarer
Från: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

haha... ja jösses, att man aldrig lär sig att dagen efter blir som den blir... nu kommer det dock dröja lääänge tills jag dricker alkohol nästa gång ;) ha en riktigt bra dag med dina små !

2011-12-12, kl 09:11:38
URL: http://frokenmela.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<