Dags att bege sig till skolan

2011-12-01, kl 12:38:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Åker en sväng till skolan nu, vet att jag är hemskt frånvarande på bloggen just nu men det är mycket kvar i skolan och lite tid kvar att göra det på. När jag inte pluggar lägger jag tiden på barnen och sen tar jag tag i alla måsten, försöker ordna med lite tidsinställda inlägg då och då för det inte ska bli för tomt här men ibland får man inte alltid ihop det.

Två veckor kvar sen ska hela kursen inklusive prov vara klar och godkänd, ge mig bara lite tid så lovar jag att kräkas inlägg över er sen haha.


Kommentarer
Från: Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i min julkalender i bloggen! Var med och tävla om en skitfin halsring om du känner för det :)

2011-12-01, kl 12:57:58
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<