Behöver jag ens säga att jag är grymt lycklig nu?

2011-12-31, kl 02:44:18 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Allt

Aldrig mer ska jag behöva irritera mig på den gemensamma tvättstugan och vätterhems dåiga service, var tvungen att ringa häromdagen med eftersom det som vanligt inte fungerade. Ringde till bovärden men blev direkt kopplad till kontoret eftersom han var ledig, Inget svar där så blev vidarekopplad till växeln och någon svarar som hör och häpna faktiskt var jätte trevlig! Men hon kunde inte hjälpa mig, bli kopplad till kontoret igen men inget svar och sedan tillbaka till växeln. Blir för tredje gången kopplad till kontoret igen när jag får svar, samma otrevliga attityd som vanligt men jag var trevlig. Nästan sådär äckligt trevlig om jag får säga det själv.

Förklarar att den ena torktumlarn inte fungerar och får då frågan om det inte finns en till, jo men jag behöver båda. Men behöver du verkligen den andra med, (ehh nej jag ringer för att det är roligt!) ja eftersom jag har fyra maskiner tvätt igång nu så behöver jag det. Ja men jag vet inte får tag på någon så snabbt, får väl ringa och se om någon har tid sen. Jag ringde kontoret klockan elva om detta och när jag hämtade den sista tvätten vid fem i fyra var det fortfarande inte fixat. Tvätten han inte bli torr men som tur är så hade pappa kopplat in mina nya älsklingar lagom till att tvätt tiden var slut.

Ursäkta dom dåliga bilderna men det gick inte få med hela på bild eftersom det blev lite trångt


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Guuud va underbart <3 Så skönt att liksom kunna fixa det där inom sina egna fyra väggar liksom - allra helst när det krånglar i övrigt, som med vätterhem ;)

2011-12-31, kl 03:39:27
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Bambi

Jag förstår att du tycker att det är skönt! Det är en sån lyx med egen tvättmaskin!



Gott nytt år!

2011-12-31, kl 07:49:22
URL: http://bambi.blogg.sw
Från: Jessie

åååååååå hur skulle man överleva utan tvättmaskin ! Ja har dock ingen tumlare, men de kan ja klara mej utan :-) Men skulle aldrig springa i en tvättstuga igen ;-) Eller hur, de e underbart att va klar me skolan just för att man kan jobba jobba jobba :-) Du är tre barnsmamma!!?? Hur går de? E de inte jobbigt!!!?? ja tycker en är nog .. haha

2011-12-31, kl 09:45:02
URL: http://jessietim.blogg.se/
Från: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Skönt att det löste sig! =)

kram

2011-12-31, kl 10:33:50
URL: http://www.sojkasframtid.se
Från: Caroline

Så skönt att du slipper deras skitmaskiner. Jag skulle bli galen utan egen tvättmaskin och jag är ju ändå ensamstående. Så underbart att slippa passa tider och springa på folk.

Perfekt när du kissar på din Jumpsuitsärm:P



2011-12-31, kl 16:16:26
Från: Martina

Jag tar förgivet att personen du talade med antingen gjorde sig dum över att låtsas inte veta hur mycket torkmöjligheter man faktiskt behöver i en tvättstuga eller så hade personen i fråga aldrig tvättat i tvättstuga.

I våra tvättstugor finns 3 tvättmaskiner och 2 torktumlare samt ett stort torkskåp. Man skulle behöva en tumlare till och ett större torkskåp!

2012-01-01, kl 22:34:05
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<