Kvällsmys med Bella

2011-08-05, kl 18:21:46 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle 2011

Myser med min trollunge som jag saknat så förbaskat, lite har hon saknat mig med men inte mycket haha. Mor min skulle skicka över lite bilder från semestern någon dag så ni får se med, Bella bus har minsan både fångat grodor, plockat mask och åkt rally bil.

 Just nu sitter Bella i trillingvagnen och hon älskar den lika mycket som jag, stooor vagn säger hon och klättrar upp, Jadie sitta där (pekar på stolen mitt emot), Bella nana vagnen, inte komma ner. Så sitter hon nu så ja vi får ju anta att vi gjorde ett bra köp när även lill bossen godkänner det med guldstjärnor.


Kommentarer
Från: Caroline

Så mysigt ni har det! Tur att nya "racern" är godkänd, bara att rulla på:) Vilka fina kläder du köpt. Är det nån skillnad på kvaliteten, eller är den som på tex HM, Lindex, KappAhl?



Någon gång lär jag åka dit, känns som alla varit där utom jag:)

2011-08-05, kl 22:32:27
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det skiljer sig jätte mycket från alla olika plaggen men över lag tycker jag dom har bra kvalite, gillar inte alls h&m's kläder för dom blir så fula i färgerna då tycker jag ullareds är bättre :)

2011-08-06, kl 07:23:09
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<