Känner mig som hemma i min hytt

2011-08-27, kl 18:38:36 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Tacka gudarna för Annika för hon har fått hålla koll på mig hela dagen, guida mig så jag går åt rätt håll och förklara hur det här med hytter osv vidare fungerar. Det är ju min första kryssning och jag hade ingen aning om att nyckelkortet skulle in i väggen för att man ska kunna tända lampan, jag tryckte bara på knappen ett par gånger och konstaterade att lampjäv*ln inte fungerade. Men som sagt Annika saved the day!

Nu ska vi göra oss iordning inför minglet men först var vi tvugna att göra oss hemma här i hytten och hur gör två bloggmammor det på bästa sätt? Jo man kollar så internet funkar!


Kommentarer
Från: Millah - med bebis i magen ♥

Hoppas ni får det kul :) Kram

2011-08-27, kl 21:02:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<