Hur många hål var det nu då?

2011-08-30, kl 18:10:35 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Det var faktiskt inte ett enda hål och mina tänder var jätte fina bortsett från att jag hade tandsten som ska tas bort på torsdag, tandis trodde att det kunde bero på tandstenen att det gjorde så ont men jag skulle prata lite mer med tandhygienisten på tosdag om detta.

Skönt som fasen att det inte var några hål men lika surt att betala avgiften för det, så kan det vara. Nu ska jag mysa lite med mor min innan jag åker iväg och handlar, Bella var ledsen i morse för osten hade tagit slut så det är väl bäst att köpa ny då.


Kommentarer
Från: Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Förhoppningsvis får jag mer tid över nästa gång och då j-vlars ska vi prata och hänga mer. :D Krama

2011-08-31, kl 00:58:49
URL: http://salkert.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<