Vad händer en dag som den här då?

2011-04-11, kl 13:15:01 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2011

Jo först och främst ska kidsen sova middag efter dagis men sen har vi massvis att göra idag, det är tänkt att vi ska ner till banken en liten sväng om vi hinner det och senare ikväll ska vi till pappas jobb och byta däck. Sen blir det även jobb för min del och farmor Yvonne får sova här eftersom Jonny hinner börja jobba innan jag slutar i morgon.

Men nu BOM BOM DANSEN!

Nu tror ni säkert att jag helt tappat förståndet men så är det icke,
vi dansar nämligen bom bom dansen jag och Arabelle tillsammans med Teletubbies. Hon fick en Teletubbies film av oss i present och en Po dock av sin gammel mormor, det är nog fasen det bästa hon någonsin fått. Ungen är helt till sig och vinkar och dansar tillsammans med Teletubbies, flyger upp och ska spela bongotrummor när dom gör det och helt plötsligt har varenda möbel här inne blivit en bongotrumma. Ja teletubbies det är bra grejjer det...


Kommentarer
Från: Madde

Kika gärna in på mina auktioner på bloggen:)

2011-04-11, kl 13:57:13
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<