Jaha

2011-04-07, kl 17:22:54 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Plugghäst

Kidsen är hämtade från dagis och vi väntar på pappa Jonny som kommer om en timme ungefär, jag måste verkligen plugga eftersom jag har prov i morgon men det går inte med dom här små vildingarna farandes överallt. Känns som att inget fastnat till provet men förhoppningsvis sitter väl nått så jag inte får ig, orka få sån panik inför varje prov det tar faktiskt mycker energi att gå runt och undra om man kommer få en total blackout denna gången med.

Men det märker jag väl och blir det som det blev sisit så ska jag fråga om jag inte kan få göra provet muntligt istället för det är fan så mycket enklare har jag märkt. Nehe nu ska jag underhålla mina små vildingar igen för dom klättrar på väggarna här hemma.


Kommentarer
Från: Madde

Okej vad härligt, man skulle kanske ta sig en tur neråt en gång.

Det får ju dock bli efter alla svårigheter jag har nu - måste spara alla kr till Alis hemresa från Ghana!

Tack för ditt svar:)

2011-04-07, kl 23:13:34
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Från: Madde

Nej, har ingen aning!

Vi har ju inte heller pengar till biljetten så det måste sparas ihop först också....vi får se:( saknar honom förfärligt mkt redan!

2011-04-08, kl 00:42:35
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<