Vet ni vad jag har gjort idag?

2010-09-04, kl 18:45:44 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Jo jag har sovit bort hela dagen, eller iaf försökt. Barnen har lekt rövare hela dagen plus att jag helt hostat sönder min hals, den är helt fuckad nu. Det gör så ont så jag vill knappt andas, men nu får det bli hostmedicin och citron thé för det är en natt till på jobbet innan jag är ledig igen.

Helt ärligt så har jag inget mer att säga än detta, för jag har ju faktiskt bara sovit idag så det har inte hänt så mycket spännande.

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Maria - fashionstars ☆

har också hosta, så jobbigt!

2010-09-04, kl 19:11:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<