Sova sova sova säng säng säng

2010-09-20, kl 07:16:49 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Idag ska jag sova och sova lite till och lite till, imorgon efter jobbet är det nämligen dags för vaildering i skolan och det är ju inte så kul att sitta där tre timmar och vara supertrött. Men det går ju bara jag sover länge idag, känns otroligt bra inför valideringen och jag är säker på alla frågorna. Tack Madde för att jag fick bolla ämnet lite fram och tillbaka med dig, det hjälpte verkligen jätte mycket.

Nehe lite alvedon på det kanske och sen ett bloss innan det är dags för sängen? Jo men det låter bra, måste bara vänta en liten sund och ringa lite samtal innan.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<