Paradise Hotel

2010-09-05, kl 07:25:11 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Hade tre avsnitt kvar av Paradise hotel och dom hann jag med att titta på mellan larmen inatt, jag är sjukt besviken kan jag bara säga. Jag tyckte verkligen Samantha skulle vinna sen vet jag inte vem av killarna jag ville ha i finalen. Kanske kasper då som var med men han är lite för mesig på något sätt så ändå inte, Rasmus spelade ju sjukt bra hela tiden och han hade ju skärpt sig denna säsongen så nej Rasmus får jag nog säga. Rasmus och Samantha hade varit perfekt.

Men eftersom det inte blev så hoppades jag verkligen på Tammie och Kasper för Peter tål jag bara inte, men icke då... Det har nog aldrig blivit så fel förr tycker jag haha, sen fattar jag inte varför Cecilie inte släppte den jävla kulan efter hur Peter bettet sig mot alla. Men nej då inte det heller klart dom skulle dela på sin halva miljon. Ne, stort nej tack till finalen.
Veckans blogg


Kommentarer
Från: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

haha peter peter peter hahah, vilken kille.. En jag int tålde det var Kasper, tvi och fy haha..

2010-09-05, kl 10:18:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<