Natti natti

2010-09-25, kl 07:36:42 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Idag blir det ju inte lika fullt upp som det var igår så lite bloggande ska nog hinnas med, ska bland annat publicera två vinnare senare idag. Men först ska jag nana lite så jag orkar med en natt till på jobbet.

Sen måste jag bara säga att jag tycker det är så jävla tråkigt när folk försöker fuska i tävlingar, jag ser era ip adresser! Nu är det flera "lotter" från samma ip-nr med olika alias till. Jag vet när ni försöker fuska och jag räknar inte med era lotter alls då, sen om man råkar skicka två gånger så gör ju det inget. Men anstränger man sig så mycket att man kommer på olika alias och gör flera olika mejladresser så vet man att man fuskar, tråkigt men som sagt inga lotter för fuskare.

Äntligen har jag fått tummen ur och köpt batterier till klockan som visat på tjugo i nio i snart tre veckor haha


Kommentarer
Från: Josefine

Så om jag och min mamma är med i samma tävling raderas våra "lotter"? Antar att vi har samma ip-adress även om vi sitter på olika datorer.

2010-09-25, kl 15:31:39
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Från: Linda

Vem vann tävlingen?!!!

2010-09-25, kl 18:55:36
URL: http://lindawik.blogg.se/
Från: Josefine

Så om jag och min mamma är med i samma tävling raderas våra "lotter"? Antar att vi har samma ip-adress även om vi sitter på olika datorer.

2010-09-26, kl 15:04:01
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<