Lilltrollet leker tills hon däckar

2010-09-17, kl 14:13:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2010

Jag och lilltrollet har lekt och busat efterom både stortrollet och pappa trollet tagit sig en välbehövlig sovmorgon, men det märktes väl efter mellanmålet att det kansek blev lite mycket bus för hon däckade i matstolen. Jag vände mig om i tre sekunder och sen hörde jag små snarkningar från Jadies håll och mycket riktigt hon hade somnat.

Nu sitter lilltrollet riktigt bra själv och gör det lååånga stunder
 
Mycket bus gör en trött


Kommentarer
Från: Lisandra

men så söt, härligt att bara kunna somna sådär:)

2010-09-17, kl 15:03:35
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Från: Linda

Hejsan!

Jag tänkte bara höra när man får veta vem som vann filten?! liksom när tävlingen slutar osv...



Det är kanske jag som är virrig och har missat allting men måste bara fråga!!!

2010-09-17, kl 16:40:53
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<