Alla tankar flyter ihop till geggamojja...

2010-09-02, kl 23:31:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Det är så mycket tankar just nu kring allt det här med Sandy, känner att även om jag ens försöker så kommer jag inte kunna skriva något vettigt. Ska slänga på några avsnitt av Paradise hotel nu och hoppas på att det leder tankarna till något annat, får se om det går bättre i morgon. Just nu blir det inte bra iaf, hoppas ni förstår att allt känns lite jobbigt just nu och bloggen faktiskt får läggas åsido lite just nu. Kommer uppdatera i den mån det känns bra just nu vilket betyder att det kanske bara blir 1-2 inlägg per dag istället för 5 som det brukar...

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Sandra - mamma till Molly

Tänkte inte på bloggen nu. Var vid Sandys sida istället! Jag beklagar att det inte blivit nå bättre för hennes del och det skär i hjärtat att höra att ni kanske ska avliva henne samtidigt som det är det bästa för henne! Det finns inga ord som räcker till vid ett sådant här tillfälle förutom att jag finns på andra sidan skärmen och förstår hur jobbigt det måste vara för er nu! Många styrkekramar från mig!

2010-09-03, kl 01:56:29
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<