Ska prata med dom på måndag och hoppas det löser sig då

2010-10-21, kl 12:00:17 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Otroligt jobbigt att bli runtskickad till olika personer som inte har några svar, men nu när jag hunnit sova på saken så känns det lite bättre ändå. På måndag ska jag till skolan igen och då får dom helt enkelt lösa det, ska träffa alla människor jag pratade med igår fast på samma gång. Då är det deras problem att prata och inte bara skicka vidare, så känns det idag. Deras problem inte mitt, jag ska inte behöva må dåligt för att dom är virriga hönor på hela jävla MoA.
 
Nu ska jag och älskling passa på att städa medans kidsen tar sig en liten tupplur.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<