Jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mej

2010-10-26, kl 23:57:06 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Nu har jag beställt den abslout sista julklappen till kidsen, det måste bli den sista. Det är inte jätte dyra saker dom får av mig och Jonny men det är mycket, den dyraste köpte vi idag och det måste bli den sista. Kan ju inte överösa dom med julklappar, känns som man vill köpa allt men det får ju inte bli för mycket heller för då kommer dom inte uppskatta dom. Usch va svårt det är, en liten sak här en liten sak där och plötsligt har man ett helt berg av julklappar till bara barnen. Nej jag måste hejda mig nu...


Kommentarer
Från: Anna

Oj vad duktigt att du kommit så långt med klapparna! Jag har imte ens börjat tänka på det:)

2010-10-27, kl 10:21:13
URL: http://stallion.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<