Jag blir helt till mig

2010-10-08, kl 07:34:52 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Recensioner

De här fina munktröjorna som jag designat fick trollungarna av simply colors, dom är så otroligt fina. Jag älskar färgerna och tyget är så härligt, jag blir helt till mig av glädje bara av att titta på dom. Jag är så himla nöjd så jag ska minsann beställa matchande byxor till trollungarna med så dom kan ha hela dresser, trollungarna kommer va snyggast i stan med dom. Kika in på simply colors ni med och designa er egna T-shirt, munktröja, byxor, pyjamas, axelväska u name it, det finns massvis att välja på. Du väljer själv vilken färg du vill ha på plagget, texten och eventuell bild du vill ha med, otroligt bra sida som jag varmt kan rekomendera. Simply colors är Simply the best (snitsig jag var nu va).

Nu ska det in och beställas byxor till kidsen!



Kommentarer
Från: Carolina

Gud vilka fina tröjor, supersöta!

2010-10-08, kl 09:12:03
URL: http://carolina1979.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<