Frånvaro på hög nivå

2010-10-26, kl 10:18:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Men det beror på att Jonny nördade både igår och idag på morgonen, igår gjorde han en raid och efter tre timmar tyckte jag att det var nog och gick och la mig. Han var tydligen uppe någon timme till och spelade, sen satte han sig självklart med WoW direkt på morgonen med men nu är datorn äntligen min igen.

Har suttit med lite viktiga mail nu och hållt på, sen kan jag tala om att nu i dagarna kommer det upp en ny super tävling så det är bara att hålla ögonen öppna.


Kommentarer
Från: B R O W N S U G A R

Svar: Tack :) roligt att du vill vara med att tävla :)

2010-10-26, kl 11:17:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<