fan va bra jag är

2010-10-01, kl 07:19:29 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Ännu en valideringsuppgift är klart och ska lämnas till skolan, sen är det bara att invänta betyget. Hoppas på iaf ett vg här med, men det får bli som det blir.

Nu ska jag sova eftersom det blir utgång ikväll måste orka va uppe ett tag inatt med, och sen ska man hinna piffa till sig innan man går. Lika bra att sova på en gång så man orkar med allt. Idag blir det nog inga fler uppdateringar eftersom vi ska ut och äta först med men i morgon får ni höra alla smaskigheter.


Kommentarer
Från: Plutten

Vad skojsigt med utgång! Jag har inte varit ut på år och dar! Säkert ett år sen:O haha...jag är bara hemma o gosar jag;) Men sen dricker jag ju knappt heller, kanske därför man håller sej hemma:P



Svar; Du är så snäll! Man blir alltid glad av dina kommentarer:)

2010-10-01, kl 11:06:51
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<