En kurs till är klar

2010-10-06, kl 01:02:53 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Ikväll har jag gjort valideringsuppgiften i social omsorg och ska bara renskriva den och läma in den, orkade faktiskt inte göra mer än G uppgifterna denna gången. Väl gjorda G uppgifter måste jag säga men ändå bara G uppgifter, förväntar mig inget annat än godkänt och orkar faktiskt inte bry mig just nu. Känner att det blir för mycket om jag ska hålla på med MVG på alla kurser det funkar inte nu, det är bara det att den lilla perfektionisten i min kommer fram så fort jag slår upp skolböckerna. Men idag kvävde huvudvärken (som kom tillbaka i samma veva som jag började plugga ikväll) min lilla perfektionist men jag är nöjd ändå.

Lika bra att säga god natt
eftersom det bli öppna förskolan i morgon och jobb imorgon natt.



Kommentarer
Från: Anki mamma till Milly

va duktig du är sara :)

2010-10-06, kl 13:01:36
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<