Cheese!

2010-10-02, kl 18:57:51 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Den här menyn åt jag igår

SALADE DE TOMATE
Tomatsallad. Serveras med rostad scharlottenlök samt kapris vinegrätt
   
POULET CLASSIQUE AU TROTTOIR
Kyckling classic au Le Trottoir Kycklingfilé späckad med
vitlökssmör serveras med potatisgratäng, sherrygelé samt
primörer
   
TRUFFES AU CHOCOLAT
Chokladtryffel. Serveras med saltrostad macadamianöt

Det enda som smakade bra var tomatsalladen och den hade jag lika gärna kunnat slänga ihop hemma, nej en cheeseburgare hade vart fan så mycket bättre. Tur att det var trevligt sällskap iaf, men nästa gång det är dags att äta på ett svindyrt ställe då följer jag inte med. Jag är ingen finsmakare direkt så ja en cheeseburgare det duger bra det.

Kommentarer
Från: Nina

Åt på samma ställe och samma meny för ett tag sedan. Håller med, Max är billigare godare och man blir dessutom mätt...flera gånger för den pengen!!!

2010-10-03, kl 07:04:20

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<