Tack snälla mormor

2010-05-21, kl 22:24:13 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Shopaholic

Lite kläder fick barnen från marknaden ändå, snälla mormor Bittan köpte så gulliga saker åt dom.

Matchande t-shirts



Arabelle fick ett par mysbyxor

Och en till t-shirt

Och av mig och Jonny fick Jadie en sommar byxdress

Känner mig lite hemsk när jag klär på barnen matchande kläder eftersom jag var sjukt sur över att min lilla syster hade likadana kläder som mig när jag var liten. Jag skulle minsann inte ha på mig några småbarnskläder haha. Men nu kan jag inte låta bli för det är ju så himla gulligt. dom rosa dressarna dom hade häromdagen fick dom ju faktiskt av sin gammelfarmor men idag var det jag som valde matchande kläder så nu är det mitt fel.


Kommentarer
Från: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

tack du :)

2010-05-21, kl 22:37:35
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Från: Elina

haha åh gillade i love mormor - tröjan :D supersöt!

2010-05-23, kl 01:47:02
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<