Pratat med bvc och barnmottagningen

2010-05-03, kl 15:37:50 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Jadie 2010

Jadie har haft diarre nu i tre dagar så nu kännde jag att det var dags att ringa bvc när hela sängen för andra gången var full av bajs. Det är typ välling konsistens på det, jätte rinigt asså. På bvc tyckte dom att jag skulle ringa barnmottagningen så då gjorde jag det och dom var inte oroliga eftersom hon är så pass med och glad när hon väl är vaken men blir det värre ska jag ringa dom igen eller barnakuten om jag inte får tag på dom.

Jag var
tydligen den fjärde idag som ringer om ett så litet barn med diarre när ingen annan i familjen åkt på det, hmm undrar vad det kommer ifrån och om det är många fler som har det. Aja hoppas det försvinner snart börjar bli lite trött på att byta sängkläder nu.


Kommentarer
Från: LillSarah

Oj det lät inte jätte kul :/

2010-05-03, kl 17:27:04
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<