Mums va gott jag luktar nu

2010-05-29, kl 20:14:37 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Riktigt skönt med spa kväll har skrubbat ansiktet och kroppen, gjort ansiktsmask, hårinpackning och till och med rakat benen. Precis kommit ut ur duschen och smörjt in mig med boddy butter så nu sitter jag och bara myser i min stora fluffiga rosa morgonrock. Ska snart fixa naglarna med men först ska jag äta en smaskig kebabsallad som älskling är iväg och köper nu. Det enda som saknas är den där fotmassagen, hmm får luska lite på hur jag ska lyckas lura till mig den. Några förslag?

Sexigast i stan eller?


Kommentarer
Från: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

hehe hjodå känns mysigt men tungt.. tycker lillen kan koma snart. :D

Kram

2010-05-29, kl 20:35:26
URL: http://salkert.se
Från: Denise - Ännu en mammablogg

självklart ;)



sv: Tack för ditt svar! Uppskattades till tusen :)

2010-05-29, kl 20:55:48
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<