jag vet att min blogg är skit tråkig idag men jag orkar helt enkelt inte uppdatera idag

2010-05-24, kl 22:25:27 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Jag mår skit idag, skit och lite till. Jag är visserligen bättre än inatt men långt ifrån bra, hoppas på att må bättre i morgon så det finns något att skriva om, för seriöst hur kul hade det varit om jag uppdaterat flera gånger om vad jag gjort idag? Nu har jag kollat på tv och sprungit på toa, nästa inlägg nu har jag kollat lite mer på tv och sprungit ännu mer på toa, nästa inlägg nu har jag rökt kollat på tv och sprungit på toa. Ja ni ser ju, lika bra att låta bli när det ända inte finns något att skriva om. Ska kolla klart på Roast på berns och sen ska jag hoppa i säng, är helt slut idag. Ses i morgon puss hej.


Kommentarer
Från: Emmelist

Emmelist javisst ja :D glöm inte att kika in imorgon för att se om du vunnit :D



Hoppas du haft en riktigt bra kväll! Själv har man tränat lite...rätt behövligt efter en onyttig helg ;)

2010-05-24, kl 22:28:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: Emmelist

hehe ja magsjuka är inget man gärna vill ha direkt :D

2010-05-24, kl 23:10:54
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<