Förlåt

2010-05-09, kl 19:40:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara
Förlåt för den helt obefintliga uppdateringen men igår morse när vi kom hem märkte vi att datorn ännu en gång inte vill som vi. Har ju precis bytt grafik kort i den och var skit glad över att den funkade, men nu har dator jäveln bestämt sig för att inte koppla upp oss på internet. Har ändrat inställningar, lyssnat på en tele2 gubbe i en timme, omformaterat hela datorn och inget hjälper. Så vi får se hur det går det här. Nu är vi iaf hos pappa igen och ska städa så det är fint när dom kommer hem i morgon och efter det så har jag typ 500 bloggar att läsa ikapp i så jag har lite att göra nu. Men så fort jag gjort detta lovar jag att uppdatera mer.

Kommentarer
Från: Michelle

Jag förlåter dig sockertopp! <3

;)

2010-05-09, kl 20:54:37
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<