Ensam hemma

2010-03-27, kl 13:47:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Nu är jag ensam hemma, farmor Yvonne var och hämtade Jadie nyss och mormor Cinna hämtade Arabelle. Jonny har åkt till systemet och ska köpa med sig lite gottigt till mig och lite kina mat. Idag ska vi bara mysa ta det lungt och slappa sen ikväll kommer Jadie hem och då ska jag till krogen med pappa, ska bli jätte kul att komma ut lite tänkte att det passar ju bra när Arabelle sover borta och Jonny gick med på att ta Jadie själv. Näha nu ska jag hoppa in i duschen så slipper jag stressa med att göra mig iordning ikväll.


Kommentarer
Från: anki

hoppas du får det riktigt skoj ikväll:)

2010-03-27, kl 14:01:13
URL: http://metrobloggen.se/fairylife

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<