Älskade små skruttor

2010-03-14, kl 16:42:36 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Arabelle är nästan feberfri nu men inte riktigt, även om febern gått ner så har hon varit superkass idag igen och nästan bara sovit hela dagen. Slemhostan är precis som innan och pluttan bara rosslar när hon andas. Jadie har åkt på den jävla slemhostan nu med så hon har ju inte heller varit så pigg idag, hela hennes dag har i stort sett gått ut på att hosta lite slem gråta lite somna en ytterst liten stund sen vaknar hon av sin hosta och gråter. Stackars mina små sessor, tycker så synd om dom. För övrigt så har Jonny fått ont i halsen nu med och hostar lite grann och min förkylning och hosta har blivit värre nu med, men jag känner mig iaf pigg så det känns rätt okej ändå.


Kommentarer
Från: LillSarah

Ni får ta och krya på er hela familjen :P

2010-03-14, kl 19:14:00
Från: Michelle

Ska det fortsätta såhär lär vi aldrig kunna ses :( nu är det bara er vi väntar på!

2010-03-14, kl 19:55:47
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<