Skattepengar

2010-06-09, kl 01:24:53 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Jag vill ha skattepengarna nu, allra helst igår eller dagen innan det haha. Det ska gå till semestern och mycket ska sparas eftersom vi behöver både en ny dator och en ny tv-hylla innan vår brakar ihop. Men sen ska jag shoppa med, till mig för en gångs skull! Det är faktiskt mina pengar som jag tjänat ihop till mig, barnen får så mycket annars så nu är det min tur. Jag ska köpa lite mer smycken, smink, kläder och bh:ar (har stulit några av mormor just nu eftersom alla mina är för små). Jag ska helt enkelt skämma bort mig själv och jag vill inte vänta en dag till, jag är som ett litet barn som väntar på att det ska bli julafton. Det bara kliar i fingrarna på mig.

Ska ni göra något speciellt för era skattepengar?


Kommentarer
Från: Emma

Köpa kläder till mig själv visst det är bara 600:- men nått borde jag få !!!!

2010-06-09, kl 07:54:18
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<