Så här bor jag

2010-06-05, kl 23:29:46 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Ordning och reda är inte min grejj precis, allt står huller om buller och det är fullt med saker på platser dom inte borde va. Det syns tydligt på bilderna men jag hittar inte om allt är där det ska haha
Arabelles rum


Jadies rum


Vårt sovrum
Vi har tvättat idag därav alla kläder i sängen som jag inte orkat vika in än, sen är ju inte vårt sovrum klart heller. Vi har inte brytt oss så mycket om det eftersom det inte är omtapetserat där än.

Vardagsrummet

Min toalett

Jonnys toalett

Köket

Baksidan


Kommentarer
Från: Lii ~Williams mamma~

Var har du köpt bokstäverna som sitter på Arabelles dörr?

2010-06-06, kl 08:43:44
URL: http://lii76.blogg.se/
Från: Plutten

Vad fint ni har det hemma:) I min smak, jag gillar när det är mycket prylar och att de står lite överallt. Det gör det hela lite mer personligt och hemtrevligt! Bor ni i hus eller lägenhet?:)



Svar; Ja, jag tycker att jag sammafattade mej ganska bra om vad jag tycker om svenska nationaldagen....

2010-06-06, kl 10:36:17
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Från: Linda

Vad roligt det är när man får se hem-bilder! Följer man en blogg blir man ju automatiskt nyfiken hur personerna bor, iaf jag :-)

Hittade hit för nån dag sen via Beckah's blogg, fastnade för din blogg. Denm är vardaglig men det är såna jag mest tycker om att läsa. Är även skönt att du har ett bra språk, jag lämnar alltid bloggar där det är för mycket slanguttryck, förkortningar osv.



Fina barn förresten, jättesöta. Och vad bra du gör det som fixar två så tätt! Kram

2010-06-07, kl 09:31:44
URL: http://www.blogspot.com
Från: Sara 20år & tvåbarns mamma

Linda: Va roligt att du gillade det :) både bilderna och bloggen, blir så glad när andra gillar det jag skriver :)

2010-06-07, kl 11:07:27
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<