Ny kategori

2010-06-28, kl 21:33:11 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

I morgon kommer det upp en ny kategori här på bloggen, vet inte riktigt vad den ska heta än. Men den kommer va mer för mig än för er, måste ta tag i det här med min vikt nu. På riktigt! men den nya kategorin kommer typ innehålla vad jag ätit under dagen och om jag fått tummen ur röven och faktiskt rört lite på mig, ni kanske inte tycker det kommer bli jätte spännande men som sagt den kategorin är mer för mig för att se lite hur det går och om jag lyckas. Något fusk blir det väl lite då och då men jag måste försöka sköta det här nu.

Har ni några förslag på kategorinamn?


Kommentarer
Från: Anonym

Det är en bra ideé du har du ju koll på hur mycket och vad du stooppat i dig o så kan du gå tillbaka efter en vecka o kolla.. namn - vad jag äter?!

2010-06-28, kl 23:56:10
Från: Lollo

Mitt förslag blir: "mitt mål" :)

2010-06-29, kl 00:47:52
URL: http://lolloaxelssons.blogg.se/
Från: Beatrice, mamma till lilla Devin

Vikt & hälsa?

2010-06-30, kl 08:31:10
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<