Naglar

2010-06-08, kl 19:16:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

Om ni någon gång ska ha lösnaglar och inte får upp limtuben, bit inte upp den då! Jag fick den smarta idéen nyss och limmade ihop mina tänder med mina läppar. Inte så min bästa idé kanske och jag har fortfarande lim kvar på tänderna som jag inte får bort. Men snygga naglar har jag iaf, enda nackdelen är att dom var lite ljusare än vad jag trodde så man ser var mina rikiga naglar slutar under dom.


Nu har jag inte längre fina naglar, skit naglar är vad det är efter en timme på sprack den ena. Borde va lite bättre kvalite än så...


Kommentarer
Från: Linnéa - mamma till Pärla

snygga!

2010-06-09, kl 10:26:02
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<