Fy fan för vi föräldrar...

2010-06-04, kl 13:09:13 | Kommentarer: 8 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Stulet från Beckahbitch


Nu har beckah helt plötsligt fått ett nytt svar
"
Men nu ringer Vi Föräldrar och beklagar för att jag fått ett felaktigt svar från Irini. De måste vara konsekventa. Samma regler för alla. Javisst, det tycker jag är fullt rimligt men om hon svarat rätt så hade jag laddat upp en ny bild, nu fick jag inte chansen."

Läs hennes inlägg här!

Fy fan va dålig stil av Vi föräldrar, jävla skit tidning faktiskt. Irini som skickat fel svar till Beckah borde få ta skiten för det här inte Beckah. Så jävla fullt gjort, som Beckah säger hade hon fått rätt svar från början så hade hon kunnat lägga upp en ny bild. Nej Vi föräldrar hamnar inte innanför mina trösklar igen.

Startade en namninsamling som ni jätte gärna får skriva på här men det måste ske fort så han har en chans att komma med, tipsa vänner och bekanta och hoppas på att Elmer får åka till stockholm. Namninsamlingen finns
HÄR!


Kommentarer
Från: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

GULLIGA DU! <3 :-)

2010-06-04, kl 13:22:01
URL: http://beckahbitch.se
Från: ★★★Egomamma.se★★★

Jag har skrivit på från mig och Lucas. Och bloggat om listan. Hoppas att det hjälper. Jag bojkottar VF helt klart!

2010-06-04, kl 13:37:04
URL: http://egomamma.se
Från: Anonym

Regler är regler. Förstår inte varför det ska vara skillnad i detta fallet?!



Visst kunde hon fått chans att ladda upp en ny bild, men varför inte göra det meddetsamma då? Hon visste att bilden var "gammal"

2010-06-04, kl 16:32:28
Från: Anonym

Givetvis har jag skrivet på :) Så DÅLIG stil av Vi Föräldrar !!!

2010-06-04, kl 17:47:48
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Från: Anonym

hon anmälde ju en annan finalist varför ska hon få tävla med en gammal bild!!lika för lika !!

2010-06-05, kl 00:04:17
Från: Sara 20år & tvåbarns mamma

Anonym: Nej hon anmälde inte en annan finalist, det var andra som anmälde den finalisten inte Beckah hon skrev om det i sin blogg för det var många som mejlade henne om det. Den andra finalisten hade en betydligt äldre bild och hade inte fått ett okej att ha en anna bild som Beckah fick, hade Beckah inte mejlat och fått ett okej från vi föräldrar så hade det itne varit mer än rätt men nu var det så att det faktiskt var en anställd där som sjabblade till det så hon inte bytte bild...

2010-06-05, kl 00:12:19
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Elin

Vad löjligt med en namninsamling för ett sånt här ändamål, blir chockad!!!

Vaddå hon får inte åka med sin son på en tävling för att bilden är för gammal, SO vad är problemet??? Ska inte samma regler gälla ALLA inkl henne!

2010-06-05, kl 13:20:31
Från: Sara 20år & tvåbarns mamma

Elin: OMG blir du chockad, so what? Jag tycker vi föräldrar gjort fel och jag gjorde detta för att vi föräldrar ska få sig en tanke ställare eftersom det är dom som gjort ett missstag.

Fattar inte varför alla ska va så jävla elaka för, håll käft istället för att ödsla energi på sånt ni inte gillar, att det ska va så svårt för folk att visa lite medkänsla för andra...

2010-06-05, kl 17:26:16
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<