Va sakta dagen gått

2010-07-19, kl 16:04:10 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Inte så bra att va uppe och skutta så tidigt idag kanske, är dötrött och vill bara gå och lägga mig nu. Var helt säker på att jag snart skulle få sova, trodde klockan var nio eller nått och går ut och kollar så är den bara halv fyra. Fatta vilken besvikelse, vill sova nu! Jonny tycker det är helt okej om jag lägger mig nu men det känns inte så bra, då lär jag ju gå upp vid tio i kväll eller nått. Inte dags att vända på dygnet redan är ju ledig i morgon med ju. Aja nått som är säkert är att jag kommer sova gött satan när jag väl kommer i säng ikväll.

Vart fan är min post? Har inte ens fått reklam sen i torsdags, ja menar reklam kommer väl nästan varje dag eller? Jag vill ha min post nu, inte för att jag tror det är nått intressant men jag vill ha den ändå. Det är ju min reklam som jag vill slöbläddra i haha. Sen kan man ju fråga sig med om inte ens reklamen kommer vart är då min vanliga post? Har säkert fått nått jätte roligt nu men som inte kommer fram.

Pratade förresten med försäkringskassan innan idag, lite chockad över att det gick så smidigt. Visst var det en halvtimme kötid men dom ringde ju upp efter den tiden gått och sen tog det bara fem minuter så var jag klar, i vanliga fall måste man ju sitta och prata med någon trög jävel som tar hela dagen på sig att bara skriva in vilka dagar man jobbat. Men inte idag inte, snabbt och smidigt precis som jag vil ha det.

Alla mina älsklingar igår


Kommentarer
Från: Linh

vad söööta!

om inte du har något att göra så skulle det vara jätte snällt av dig om du kunde rösta på mig (nr.1) här:

http://johannaaochalvaa.blogg.se/2010/july/dom-som-gick-vidare.html#comment

jag skulle bli sjukt glad om du kunde rösta på mig, nummer 1 om du undrar! Tack :]

2010-07-20, kl 14:01:45
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<